Правила та умови

При використанні, переході в будь-який розділ сайту Поінт Лото або при переказі грошей користувачі погоджуються з політикою конфіденційності, правилами та умовами, спеціальними пропозиціями, бонусами, можливістю рекламної діяльності. Вони публікуються на порталі і змінюються іноді. Геймери можуть знайти їх у вкладці «Умови». Перед прийняттям правил рекомендується уважно їх прочитати. За незгоди не варто реєструватися та вносити депозит. Під час подальшого використання сайту вважається, що гравець погодився з умовами.

Загальні положення та умови

Сторони

Інформація публікується оператором, зареєстрованим на Нідерландських Антильських островах. Діяльність компанії ліцензована.

Зміна умов

Компанія має право змінювати інформацію, редагувати та оновлювати її. Причини можуть бути різними, зокрема комерційними. Юридичні нюанси — за відповідністю новим нормативним актам або законам. На сайті з'являються оновлені умови до набуття ними чинності. Гравці вчасно дізнаються про всі доповнення, поправки, зміни. Вони відповідають за самостійне ознайомлення з інформацією.

Посібник Лото рекомендує відвідувачам регулярно уточнювати інформацію. Компанія також має право змінювати порядок роботи сайту, у тому числі надання послуг та програмного забезпечення. При незгоді зі змінами гравці мають право закрити рахунок. А якщо ні, то відвідування будь-якого розділу прирівнюється до згоди.

Неповнолітні не допускаються до послуг компанії. У деяких випадках дозволений вік може перевищувати 18 років з урахуванням вимог, характерних для певних юрисдикцій. Компанія має право проводити верифікацію. Повноліття геймерів перевіряється за допомогою запитуваних документів. Обмеження публікуються у вкладці «Допустимий вік». Перевірка особи може проводитись будь-якому етапі. Якщо користувач відмовляється надавати документи, його рахунок анулюється.

Є юрисдикції, де азартні ігри виходять за межі закону. Їхнім громадянам заборонено реєструватися в Поінт Лото. Відповідальність переноситься відвідувачів.

Поінт Лото не хоче надавати послуги, якщо вони суперечать законам проживання гравців. Користувачі своєю згодою гарантують, що відвідування сайту ними нічого не порушує. Компанія не відповідає за несанкціоноване користування послугами.

Заборонено вносити депозити для мешканців певних юрисдикцій. Це Франція, Італія, Іспанія, США, Туреччина, Велика Британія. Перелік держав може бути збільшений або змінений без попередження клієнтів. І тут громадяни таких юрисдикцій зобов'язуються закрити рахунок.

За сплату податків та зборів відповідають користувачі. Про виграші слід звітувати перед місцевими податковими чи законодавчими органами влади.

Відкриття рахунку

Для користування послугами необхідно реєструватися. Вибирається пароль, вказується адреса електронної пошти, надається інформація особистого характеру. До неї відноситься номер телефону, дата народження та ім'я. Останнє має відповідати варіанту, зазначеному у паспорті чи іншому посвідченні особи. Неточності виявляються під час документального підтвердження. Можуть знадобитися скани платіжної картки.

Дозволяється створювати лише один обліковий запис. Рахунок відкривається на IP-адресу або домоволодіння. Інші акаунти вважаються дублюючими. Компанія має право їх закрити. З фінансовими операціями адміністрація може вчинити по-різному.

  • визнати недійсними;
  • повернути ставки гемблер;
  • анулювати бонуси та виграші.

Користувачі підтверджують, що надали достовірну інформацію. У разі змін треба вносити виправлення. За невиконання умов рахунок порушників закривається.

Підтвердження особи

Під час заповнення реєстраційної анкети та верифікації гравці надають персональні гарантії. Вони стосуються віку. Мінімальний – 18 років або поріг повноліття. Потрібно бути повноправним власником коштів, що вносяться на депозит. Підтверджується актуальність інформації на розрахунковій чи кредитній картці.

Користувачі самостійно відповідають за ризик втрати грошей. Компанія не відповідає за програші, втрати чи інші збитки. Гравці повинні розуміти процедуру надання послуг в Інтернеті.

Оператор має право проводити будь-які перевірки на власний розсуд. Вони можуть перекладатися на третій бік. До завершення перевірки компанія має право обмежити можливість виведення грошей. Умови договору порушуються, якщо якась інформація виявляється:

  • неповної;
  • неточною;
  • хибний;
  • що вводить в оману.

Компанія має право закрити рахунок порушників. Крім того, забороняється користування послугами порталу.

Дія рахунку призупиняється до закінчення перевірки віку. Якщо він менший за допустимий, акаунт анулюється. Ставки вважаються недійсними. Кошти, внесені на депозит, повертаються гравцям. Користувачі повинні повернути виграші.

Персональні дані

Заборонено випадково або навмисно розголошувати пароль та ім'я користувача. У разі втрати облікових даних їх можна відновити. Достатньо натиснути на «Нагадати пароль», перейти за посиланням та заповнити форму.

Відповідальність за будь-які транзакції користувачі несуть самостійно. Це також поширюється на збитки, понесені з вини третіх осіб. У разі виявлення несанкціонованого доступу до профілю гравці зобов'язані попередити про це компанію. Остання не несе відповідальності за злом облікового запису гемблера.

Депозити та виведення грошей

Перед участю в азартних іграх із реальними ставками треба внести депозит. Користувачі зобов'язуються підтвердити законність походження грошей. Гравці не можуть відмовитись від транзакцій, проведених раніше. Компанія не приймає гроші від третіх осіб (подружжя, партнерів, родичів, друзів). Можна вносити кошти лише зі своїх (іменних) карток, розрахункових рахунків, гаманців у платіжних системах.

Під час запитування банківських переказів збитки покриваються одержувачем. Гроші за допомогою платних SMS дозволяється перераховувати лише з одного номера. Його необхідно вказати у профілі. За негативного балансу заборонено отримувати кредити від операторів стільникового зв'язку. У разі порушення гравці заносяться до чорного списку.

Компанія не приймає готівку. Адміністрація має право залучати сторонні організації (фінансові установи) на обробку платежів. Їхні умови не повинні суперечити правилам Поінт Лото.

Раніше проведені транзакції залишаються чинними. Їх заборонено анулювати будь-яким способом. Не можна скасовувати операції з поповнення рахунку. В іншому випадку користувачі зобов'язані компенсувати або повернути гроші та витрати, які оператор поніс у процесі збирання вкладів.

При виявленні шахрайських чи підозрілих поповнень рахунок блокується, виплати та виграші анулюються. Цей пункт включає використання вкрадених кредитних карток. Компанія має право поінформувати відповідні організації та органи. Для повернення платежів клуб може наймати колекторні агенції. Користувачі самостійно відповідають за будь-яке несанкціоноване застосування кредитних карток.

Кошти з позитивного балансу рахунки можуть зараховуватися на користь компанії. Наприклад, у разі помилок та недоліків чи змови. Депозит не потрібно порівнювати із банківським рахунком. Гарантії з боку банків чи страхування вкладів немає. Відсотки кошти, перераховані на баланс, не нараховуються.

Оператор платіжних сервісів забезпечує проведення платежу на суму, зазначену в заявці. Після натискання клавіші «Оплата» обробка вважається виконаною.

Гемблер потрібно підтвердити повнолітній вік. У деяких юрисдикціях він може бути понад 18 років відповідно до місцевого законодавства. Наприклад, в Україні дозволяється грати із 21 року. Провайдер не несе відповідальності за порушення користувачами цього пункту.

Відвідувачі сайту розуміють, що після обробки платіж неможливо відкликати. Оператори платіжних сервісів не відповідають за неможливість обробити дані. Можлива відмова при неотриманні банком-емітентом дозволу на проведення конкретної суми із пластикової картки. Власники сервісів не відповідають за ціну будь-якої послуги, її обсяг та якість. Виконуючи оплату, гравці зобов'язані дотримуватися правил користування сайтом.

При рекаррингових платежах користувачі Поінт Лото надають дозвіл на автоматичне списання коштів. Платіжна картка, номер якої вказується в особистому кабінеті, прив'язується до рахунку. Необхідний баланс на картках гравці мають забезпечувати самостійно. Опцію рекаррингових платежів дозволяється скасовувати, звертаючись до саппорту електронною поштою. Це потрібно робити за п'ять робочих днів до наступної оплати.

Запити на виведення грошей дозволяється подавати будь-якої миті. Повинні виконуватись такі умови:

  • всі платіжні операції пройшли перевірку;
  • жодна транзакція не була скасована або анульована;
  • всі перевірочні дії проводились належним чином;
  • поля у профілі заповнені повністю;
  • гроші виводяться методом, який використовувався під час внесення депозиту.

За правилами MasterCard адміністрація сайту не зможе повернути гроші на картку. Кошти повертаються з використанням альтернативних методів.

Якщо сума перевищує 1000 USD (або еквівалент в іншій валюті), необхідна процедура ідентифікації. У саппорт відправляється документ, що засвідчує особу геймера. Це може бути ID-карта або паспорт (має бути видно сторінку з фотографією). Для підтвердження адреси проживання буде потрібно рахунок на оплату комунальних послуг.

При внесенні депозиту з банківської картки потрібні копії двох сторін (лицьової та зворотної). Код CVV дозволяється зафарбовувати. У номері має бути видно десять цифр (перші шість і останні чотири).

Компанія має право утримати 10%, якщо оборот коштів за рахунком менше трьох депозитів. Мінімальна комісія на користь Поінт Лото – 0,5 USD. Якщо кошти перераховувалися із банківської картки, утримуються 20%.

При виведенні виграшів діють максимальні ліміти. У день - до 5 000 USD, на тиждень - до 10 000, на місяць - до 20 000. При отриманні великої винагороди його сума поділяється на щомісячні платежі. До моменту повної виплати відсотки заборгованості не сплачуються. Ці умови не стосуються виведення прогресивних джекпотів.

Гравці підтверджують згоду із графіком зняття коштів. Заявки обробляються тричі на тиждень. Вони розглядаються операторами компанії по понеділках, середах та п'ятницях. За затримки у обробці платежів компанія несе відповідальності. При переказі грошей за допомогою операторів мобільного зв'язку виплата виконується через 2-3 тижні після зарахування останнього депозиту. Додатково проводиться перевірка на можливе шахрайство. Компанія має право утримувати комісію.

Правила гри

Гравці відповідають за правильність відомостей, що вказуються при виконанні транзакції. Перед підтвердженням дій рекомендується перевірити цю інформацію. Для перегляду історії транзакцій достатньо перейти до розділу «Каса».

Компанія має право на власний розсуд відмовляти у проведенні будь-якої фінансової операції (повністю або частково). Причина – порушення гравцями умов. Угода вважається прийнятою після надсилання користувачам підтвердження. Якщо вона не надходить, зверніться до представників служби підтримки. Ставку можна скасовувати у будь-який час за погодженням із саппортом.

Скасування набирає чинності після надсилання підтвердження. Якщо запит не обробляється вчасно, ставка може бути доступною для прийняття. Ігри бренду NetEnt із накопичувальним мережевим джекпотом запускаються за окремими правилами. Їхнім регулюванням займається Maltese Gaming Authority.

Порушення у використанні сайту

До порушень належать:

  • надання даних третім особам;
  • використання шкідливих програм;
  • використання «ботів» (автоматизованих гравців);
  • транзакції на вкрадені банківські картки;
  • участь у злочинній діяльності;
  • звинувачення у відмиванні грошей;
  • викриття у змові з іншими користувачами.

Компанія має право відкликати, призупиняти або скасовувати виплати. Вони можуть бути пов'язані з бонусними коштами або призовими балами. Підстава – підозра користувачів у зловживанні.

Віртуальний клуб вживає всіх доступних заходів для виявлення змови та визначення її учасників. Адміністрація не несе відповідальності за будь-які збитки або втрати, які гравці зазнають у результаті змови. Цей пункт також стосується обману, незаконних операцій та шахрайських дій.

При підозрі в шахрайстві користувачі зобов'язані повідомити це саппорт електронною поштою.

Представники компанії блокують порушникам доступ до сайту. Акаунт анулюється у разі підозри користувачів у шахрайській діяльності. Адміністрація знімає із себе відповідальність за повернення коштів, що знаходяться на рахунку. Про те, що сталося, інформуються відповідні органи. Гравці повинні йти на співпрацю під час розслідування цієї ситуації.

Забороняється використовувати програмне забезпечення для шахрайських чи незаконних дій. Ця вимога також стосується транзакцій. Наприклад, запобігають спробам відмивання грошей. Рішення відповідає законам проживання гравців.

Керівництво фірми має право заблокувати рахунок геймера у системі. У такому разі грошові кошти, що знаходяться на ньому, утримуються на невизначений термін. Гравці зобов'язані відмовитись від будь-яких претензій на адресу адміністрації сайту. Єдиним способом вирішити питання на свою користь стає доказ невинності. Це можливо, якщо звинувачення у шахрайстві виявилися помилковими.

Скачати на Android

Исходный текст